Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból w klatce piersiowej, duszności i osłabienie a przyjmowanie tabletek Qlaira

Biore tabletki qlaira na silne krwawienia miesiaczkowe. Jestem na 14 tabletce drugiego opakowania. Od jakiegos czasu czuje bol w klatce piersiowej, czasem dusznosci, ogolne oslabienie. Cisnienie znacznie mi sie obnizylo. Moj lekarz jest na urlopie. Potrzebuje porady, czy rzucic te tabletki od razu, czy dokonczyc to opakowanie. Ekg wyszlo dobrze. Wyniki mam dobre. Czy to przez te tabletki tak sie czuje? Dziekuje.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy