Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból w podbrzuszu, mdłości i żółte upławy a zapalenie przydatków

Witam, od lipca przyjmuje tabletki antykoncepcyjne. Tydzień temu skończyl mi się okres. Od tego czasu czuje tępy ból w podbrzuszu oraz mdłości. Pare razy dostrzegłam żółte upławy z pochwy (nie za obfite). Nie mam podwyzszonej temperatury, ani m,ój ból nie jest promieniujący. Czy to może być zapalenie przydatków?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane objawy mogą być spowodowane stanem zapalnym w obrębie układu rozrodczego. Nie można wykluczyć innego podłoża dolegliwości. Proszę udać się na wizytę do specjalisty ginekologa, który pokieruje procesem diagnostyczno-leczniczym.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy