Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle piersi po zmianie godziny przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Od trzech miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne.Nigdy nie zapomnialam. Brałam tabletki zawsze o 12 w południe. Po pierwszym blistrze zrobiłam 7 dni przerwy i w 8 przyjelam tabletkę o 18 i tak już cały blister. Od miesiąca nie odbyłam stosunku lecz mam bardzo nabrzmiałe, bolące przy dotyku.Dodam że dwa tygodnie temu pojawiło się bardzo obfite krwawienie z odstawienia oraz zrobiłam w ostatnich dniach 4 testy domowe i każdy wyszedł negatywny. Czy mogę się obawiać ciąży?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Z zamieszczonego opisu wynika, że ciążę właściwie możemy wykluczyć. Nie ma powodów do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy