Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 6 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak krwawienia w 4. dniu przerwy

Otóż przyjmuję tabletki antykoncepcyjne, ale na przełomie października i listopada musiałam zrobić przerwę od jednego opakowania ponieważ skończyły mi się leki. Zgodnie z zaleceniami zaczęłam brać nowe opakowanie z kolejnym krwawieniem. Pominęłam przedostatnią tabletkę i okres dostałam dzień po zakończeniu blistru, nie współżyłam. Po przerwie 7 dniowej zaczęłam kolejne opakowanie i brałam je regularnie(współżyłam).Dzis 4 dzień przerwy a krwawienie nie wystąpiło. Zazwyczaj w 3 dniu występowało.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Żelazo w ciąży

Czym może grozić niedobór żelaza, dlaczego ważne jest jego spożywanie, i jakie produkty obfitują w ten pierwiastek? Na te pytania odpowiedzi udziela dietetyk, mgr Marta Michalak-Tomasik.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy