Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po krwawieniu powinnam zrobić 7-dniową przerwę?

Witam,od 2 lat przyjmuję tabletki w formie 21+7 . W ostatnim miesiącu pominęłam tabletkę 20 i zdecydowałam się zrobić 7 dniową przerwę w której wystąpił okres. Następnie przeszłam zabieg pobierania wycinków i abrazji po których mocno krwawiłam i w tym czasie również zaczęłam nowe opakowanie. Natomiast typowy okres przyszedł po zażyciu 13 tabletki, czyli praktycznie tydzień wcześniej. Czy jest to niepokojące? Czy zgodnie ze schematem tabletek, powinnam po tym krwawieniu, zrobić 7-dniową przerwę??
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Proszę przyjmować tabletki zgodnie ze schematem. W przypadku utrzymywania się krwawienia konieczna będzie wizyta u ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy