Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu a tabletki antykoncepcyjne

Od 7 miesięcy przyjmuję tabletki Y***, do 6 miesiąca miałam okres nieregularny, krwawienia występowały nieregularnie, raz okres trwał 3 dni, raz 2 tyg. Zgłosiłam się do ginekologa, zrobił usg, badania krwi wyszło wszystko idealnie. Powiedział, że albo zmienię tabletki ale nie gwarantuje że sie okres sie ustabilizuje, albo mogę tak zostawić, zdecydowałam się, że poczekam jeszcze. Od tej pory nie mam okresu, minął właśnie pierwszy miesiąc bez okresu, i zaczął się drugi też bez okresu. zrobiłam testy ciążowe, więc ciąża wykluczona. Czy powinnam zostawić na jakiś czas tabletki? Czy znowu iść do lekarza?

KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Skoro wyklucza Pani ciążę jako przyczynę braku miesiączki, w trakcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych, proponuję powtórną wizytę u ginekologa. Być może pomocna okaże się zmiana na inny tego typu preparat.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy