Brak okresu przy stosowaniu antykoncepcji

Witam, mam 22 lata. Okres powinnam dostać według tabletek 13 dni temu nadal go nie ma a zamiast niego mam dużo mlecznego śluzu i obawiam się trochę o moje zdrowie bo robilam juz testy ciazowe ale wyszly negatywne ostatni robilam tydzien po terminie miesiaczki. Biorę tabletki antykoncepcyjne qlaira i miałam czasem spóźniony okres ale o 2 lub 3 dni. Tamten miesiąc był u mnie strasznie roztrzepany i z paroma tabletkami się spóźniłam a 2 wzięłam dopiero w następny dzień rano. Mam też on jakiegoś czasu krwawienia przy oddawaniu stolca czekam na wizytę u specjaliaty ale czekanie mnie męczy. Od paru dni tez odczuwam ból w podbrzuszu i bol ( ucisk) w głowie . A przed miesiączka wszystko wskazywało na to ze ja dostane miałam bóle brzucha delikatne jak zawsze i nic. Bardzo proszę o pomoc.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Dzień dobry, opóźnienie lub pominięcie przyjęcia tabletki może wpłynąć na ich skuteczność. Proszę skonsultować się z ginekologiem, gdyż testy ciążowe mogą dawać wynik fałszywie negatywny.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy