Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienia podczas zażywania tabletek antykoncepcyjnych Vibin Mini

Biorę tabletki antykoncepcyjne vibin od 2 miesiecy teraz od 23.11 do 29.11 mialam 7 dniowa przerwe na plamienie, 25.11czyli w poniedizałek wieczorem dostalam krwawienie trwalo do srody bylo skape i mialo taki brazowo czerwony kolor 27.11 czyli w srode kochałam się z chłopakiem i dodatkowo zabezpieczaliśmy sie prezerwatywa chyba sie nie zsunela, tabletki zazywalam zazwyczaj regularnie o tej samej godzinie, ale dzisiaj jest sobota 30.11 a ja zauwazylam z rana brazowo-czerowy sluz nie wiem co to?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

W pierwszych miesiącach po rozpoczęciu antykoncepcji hormonalnej może dochodzić do plamień śródcyklicznych (między miesiączkami). Nie ma powodów do niepokoju.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy