Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Delikatne plamienia przy stosowaniu tabletek Vibin Mini

Witam, biore Vibin Mini od roku. Zostaly mi 3 aktywne (rozowe) tabl do konca opakowania i dzis zauwazylam u siebie delikatne brazowe plamienie. Tabletki bralam regularnie, nie przyjmowalam zadnych lekow itd. Czy jest to normalne? Dodam, ze wydarzylo sie to po raz pierwszy, czy te tabletki sa dla mnie za slabe i nie trzymaja cyklu? Czy jestem zabezpieczona? Test ciazowy wykonalam po 18 dniach od stosunku i wyszedl negatywny. prosze o szybka odpowiedz poniewaz nie wiem co dalej robic, pozdrawiam
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Jednorazowy taki epizod nie wymaga zmiany tabletek. Jeśliby to się powtórzyło to należy rozważyć taką ewentualność. Zabezpieczenie działa nadal.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy