Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienie podczas stosowania Sylvie 20

Podczas stos tabl sylvie 20, po przyjeciu ost. tabl. z blistra zaczęło się brązowe plamienie. Po zrobieniu 7 dn. przerwy i wyst. okresu plamienie nie ustąpiło, a przerodziło się w stałe krwawienie, które na ani jeden dzień nie ustąpiło i trwa już 2 tygodnie. Po konsultacji z ginekologiem zmienił tabletki na plastry evra /zmiana metody podana/zasugerowal probl. z krzepliwoscia krwi. Wyniki krwi niczego niepokojącego nie stwierdz. Co robić dalej zeby plamienie ustalo i czego moze byc wynikiem ?
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy