Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienie, tabletki antykoncepcyjne a przeziębienie

Witam, 13.02 rozpoczęła się 7-dniowa przerwa w stosowaniu tabletek antykon i w tym dniu odbyłam stosunek. W dniach 02-08.02 miałam przeziębienie i bałam się, że tabletki mogły nie wchłonąć się całkowicie. Krwawienie z odstawienia wystąpiło 15.02. Po wybraniu kolejnego blistra 21 tabletek zamiast krwawienia pojawiły się tylko lekkie brązowe plamienia (bez krwi). 19.03 zrobiłam badanie bhcg i wyszło <1,2 czyli wykluczające ciążę. Czy na 100% mogę wykluczyć ciążę?
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Stosowanie leków przeciwdepresyjnych w ciąży

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy