Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienie po odstawieniu antykoncepcji hormonalnej

Czy zaraz po odstawieniu antykoncepcji można zajść w ciąże chodzi mi o 6,7 dc czy owulacja może wystąpić zaraz po odstawieniu tabletek miałam taka sytuacje że 21 miałam wziąć nowa tabletkę z opakowania ale tego nie zrobiłam gdyż chciałam zrobić przerwę w przyjmowaniu antykoncepcji nie współżyłam z partnerem tylko uprawialiśmy petting miałam preejakulat na rekach a po jakiś 20 minutach poszłam się umyć ręce myłam woda z mydłem A 9dc pojawilo sie brązowe plamienie czy to efekt odstawienia tabletek
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

To zależy czy przerwa wystąpiła po skończeniu całego opakowania czy w trakcie. Jeżeli w trakcie opakowania po 6-7 dniach od odstawienia może wystąpić owulacja jak również plamienie nie wykluczające możliwość zajścia w ciążę.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy