Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe uplawy i skurcze brzucha-czy to ciąża?

Witam.
Od dwóch dni mam takie jakby brązowe plamienia bądź upławy, przy czym co jakiś czas pojawiają się skurcze brzucha. Czy może to być ciąża?
Dodam, że używam tabletek antykoncepcyjnych a mój chłopak prezerwatyw i zawsze dochodzi poza mną. Dzisiaj bądź jutro powinnam dostać okres. Co to może oznaczać?
 

 

KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Krwawienie i ból w ciąży

Witam serdecznie,

Jeżeli przyjmowała Pani tabletki antykoncepcyjne regularnie oraz było stosowane dodatkowe zabezpieczenie w postaci prezerwatywy to ryzyko zajścia w ciążę jest bardzo małe.
Objawy, które się u Pani pojawiły być może mają związek z początkiem krwawienia z odstawienia. Dolegliwości bólowe podbrzusza oraz plamienia mogą świadczyć o stanie zapalnym dróg rodnych lub być działaniem niepożądanym tabletek antykoncepcyjnych.
Proponuję poczekać do krwawienia z odstawienia. Gdyby dolegliwości nadal się utrzymywały konieczna będzie wizyta u ginekologa.

Pozdrawiam
 

Specjalista chorób wewnętrznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy