Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 4 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ciemniejszy kolor nogi po usunięciu żylaków

Kobieta 43 lata 6 tygodni po usunięciu żylaków metoda Strippingu , w pozycji stojącej noga ma ciemnejszy kolor od zdrowej czy to jest normalne i czy to minie ?
KOBIETA, 44 LAT ponad rok temu

Pacjent po nieudanej operacji plastycznej

Po operacji żylaków z usunięciem żyły odpiszczelowej z użyciem strippingu często dochodzi do powstawania krwiaków podskórnych na udzie i podudziu. Ciemniejsze przebarwienie skóry jest prawdopodobnie wynikiem wchłaniania się krwiaka i po pewnym czasie ustąpi.

Z wyrazami szacunku
dr n.med. Marek Rodzeń
specjalista chirurg

0

Takie zmiany kolorytu kończyny dolnej w czasie stania mogą po tego typu operacji jeszcze występować, ale w przeciągu 2-3 miesięcy powinny ustąpić. Jeśli do tego nie dojdzie kontrola u chirurga prowadzącego.

Specjalista chirurgii ogólnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy