Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co mogą oznaczać krostki po zapaleniu macicy?

Witam. Mam pytanie, jakieś trzy tygodnie temu brałam tabletki furaginum, miałam bakteryjne zapalenie macicy. Po tych tabletkach po kilku dniach zaczęły pojawiać się na ciele pojedyncze chrostki, w tym momencie wysypało mi całe ciało, chrostki te są jak kaszka na całym ciele i bardzo swędzą. Jestem za granicą i nie wiem co robić. Nie ustaje a wysypka pojawia się coraz geściej: ręce, brzuch i schodzi aż do kostek nóg, coraz bardziej swędzi. Proszę o poradę.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Co to są mięśnie dna miednicy?

Mało kto z nas zastanawia się, nad funkcjonowaniem swojego organizmu. Dlaczego działa on tak, a nie inaczej? Warto jednak wiedzieć jak jak on pracuje. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat mięśni dna macicy.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

sądzę że należy odstawić powyższy lek i zastosować odpowiednie leczenie antyalergiczne. proszę koniecznie zgłosić się do lekarza pierwszego kontaktu lub lekarza ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy