Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza krwawienie podczas stosowania Mireny?

Witam, juz od miesiace mam zalozona wkladke Mirene, od tego tez czasu codziennie krwawie, nie sa to male uplawy czy male krwawienie. Codziennie zmieniam po 3-5 wkladki, prosze o odpowiedz czy jest to normalny objaw czy raczej powinnam zglosic sie do lekarza. Dodam ze wkladke zaproponowal mi lekarz ze wzgledu na bardzo obfite miesiaczki co bylo powodem anemi i zlego samopoczucia . Prosze o odpowiedz za co z gory bardzo dziekuje.pozdrawiam. 
KOBIETA, 43 LAT ponad rok temu

Witaminy w ciąży

Lek. Michał Lenard
80 poziom zaufania

Sugeruję wizytę u ginekologa, możliwe, że konieczna będzie zmiana leczenia. Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy