Co robić z tymi wysokimi cukrami?

Witam Serdecznie, Mam cukrzyce typu 1 juz 11 lat. Zasze była dobrze kontrolowana i nie mialam dluzszych problemów od jakiegoś czasu zauważyłam, że bardzo szybko skacze mi poziom cukru nawet po zjedzeniu ilosci dawki weglowodawow i wstrzykniecziu insuliny. Jem regularnie, wyliczam weglowodany, jem dość mało.. rano cukier po przebudzeniu jest dość duży.. (daje lantusa 2j na noc, na dzien rano 16) Przed śniadaniem 6.00 cukier 101 śniadaniem insulina godz.10.00 cukier 250... czy to wina lantusa ? Często w nocy ok 1 spada mi cukier.. dojadam ale nie duzo. W ciągu dnia takze mam dość wysokie cukry mimo iż wyliczam WW. Czy powinnam tez białka?? Czy to wina lantusa i powinnam zwiększyć stopniowo o 1j ? Dodam ze na 24h łącznie daje lantusa 18j Wyliczam WW)ile przypada humalogu na gramy) a i tak jest cos nie tak..jestem załamana.. Proszę o pomoc i sugestie.
KOBIETA, 31 LAT 9 miesięcy temu

Jakie produkty są niewskazane w cukrzycy?

Cukrzyca wykrywana jest u coraz większej ilości osób. To obecnie choroba cywilizacyjna. Wyróżniamy kilka typów tego schorzenia. Sprawdź, czego jeszcze warto dowiedzieć się o cukrzycy. Zapoznaj się z listą produktów, które są niewskazane w tej chorobie.

To nie jest wina Lantusa, ale insuliny Humalog. Rodzaj i dawkę insuliny należy ustalić z diabetologiem.

Specjalista chorób wewnętrznych i diabetolog. Pracuje w Centrum Badań Klinicznych PI-House w Gdańsku i Spółdzielni Lekarskiej w Gdyni.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty