Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy Gaba można łączyć z innymi lekami?

Dzień dobry, Mam pytanie, przyjmuje preparat Lamegom(Agomelatyna 25mg) oraz Coaxil 3 razy dziennie od 3 miesięcy. Dostałem oba leki na zaburzenia snu. Jako że mój sen nie był na tyle twardy i nie byłem zregenerowany po nim, postanowiłem brać suplement GABA na sen, w dawce 2x 750mg, który również zawiera 1 mg melatoniny. Od 2 - 3 tygodni zaczynam się dziwnie czuć, pojawiło się wysokie tętno oraz pojawiły się lęki, oraz rozdrażnienie takie jak przy objawach odstawiennych. Nie wiem co może być przyczyną, czy to jest wina preparatu GABA, czy wina może leku Coaxil. Boję się że objawy się nasilą i nie będę mógł pracować normalnie, a bardzo mi zależy na pracy. Proszę chociaż o krótką informację, czy GABA można łączyć z innymi lekami. Pójdę do swojego lekarza w tym tygodniu. Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu

Przyczyny autyzmu

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu? Obejrzyj film i dowiedz się, jakie są jego przyczyny.

Z przyjemnością pomogę w doborze diety oraz godzin snu, a także ewentualnej suplementacji, oraz aktywności, które będą naturalnie wspomagały regenerację i dobry sen. Prowadzę poradnię online www.przeciwwaga.pl W zakresie tego, co otrzymał Pan od lekarza nie odpowiem, bo nie chciałabym wchodzić w jego kompetencje. Czy włączenie GABA to była Pana decyzja bez konsultacji z lekarzem? Proszę koniecznie z nim o tym porozmawiać. Na podstawie ulotek załączonych do leków znajdzie Pan też nieco więcej informacji o tym, który z nich może powodować uczuie niepokoju, nie mniej decyzję co do modyfikacji leczenia radzę pozostawić do kosultacji z lekarzem prowadzącym. Moim podopiecznym, którzy zwracają się do mnie z tego rodzaju pytaniami wyraźnie sugerując, że utracili zaufanie do lekarza prowadzącego, radzę raczej poszukać lekarza, do którego będą mieć zaufanie, niż zmieniać cokolwiek w leczeniu na własna ręke lub też na podstawie informacji z internetu czy nawet od innych pracowników związanych z ochroną zdrowia (jak przykładowo pielęgniarka, farmaceuta czy dietetyk) O przyjmowaniu leków powinni moim zdaniem wypoiwadac się wyłącznie lekarze po zbadaniu pacjenta. Życzę Panu szybkiego powrotu do zdrowia.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy