Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy kilku miesięczne zażywanie efedryny może wpływać na zdrowie psychiczne?

Czy kilku miesięczne zażywanie efedryny w większych dawkach niż lecznicze może po latach wpływać na zdrowie psychiczne?na występowanie np.stanów depresyjnych?
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

Efedryna jest to środek psychoaktywny, zmienia neuroprzekaźnictwo w mózgu, powoduje zaburzenia pamięci, koncentracji i uwagi oraz może powodować zaburzenia nastroju do psychoz włącznie!

0

Tak, niewątpliwie. Nadużywanie efedryny prowadzić może do stanów depresyjnych a nawet epizodów psychotycznych. Nawet jeśli utrzymuje Pan dłuższą abstynencję, to nie należy lekceważyć objawów depresyjnych. Nie zależnie od przyczyny proponuję udać się do lekarza-psychiatry.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy