Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy kobieta może stosować lek Minovivax 5% po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych?

Witam, ze wzgledu na wzmozone wypadanie wlosow, dermatolog przepisal mi roztwor Minovivax 5% (w ulotce zaznaczono, ze jest on przeznaczony tylko dla mezczyzn, kobiety powinny stosowac Minovivax 2%). Wstepnie lekarz uznal za przyczyne wypadania wlosow odstawienie antykoncepcji hormonalnej. W ulotce zaznaczono tez, zeby leku nie stosowac, jesli wypadanie wlosow spowodowane jest wlasnie zaprzestaniem kuracji hormonalnej. Czy powinnam prosic lekarza o zamiane leku na inny? Prosze o pomoc.
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Refundacja leków na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Wymaga ona specjalistycznego leczenia. Jakie leki przyjmować przy łuszczycy? Czy są one refundowane? Obejrzyj film i dowiedz się więcej o kosztach leczenia łuszczycy.

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Dla pewności sugeruję skontaktować się z tym lekarzem czy na pewno ten preparat jest dla Pani odpowiedni.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy