Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek Coaxil może spowodować zwiększenie masy ciała?

Witam .Czy lek coaxil może spowodować zwiększenie lub zmniejszenie masy ciała? Na ulotce pisze że lek należy brać przed posiłkiem,czyli na czczo?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Na co uważać, zażywając antybiotyki?

Antybiotyki to preparaty, które z jednej strony mają nam pomóc przezwyciężyć groźne bakterie, a z drugiej - znacznie osłabiają całą naszą odporność. Obejrzyj film i dowiedz się, na co uważać zażywając antybiotyki.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam,
Szanowna Pani, nie jest opisane, żeby lek ten powodował sam w sobie przyrost masy ciała. Natomiast, tabletkę należy pobrać przed dowolnym posiłkiem (np. śniadaniem czy obiadem) i pobierać dalej o stałych porach. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy