Zapytaj lekarza

7 1 9 , 7 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lekarz może mi podać testosteron w zastrzykach?

WITAM! mam dziwny problem.Mam w tej chwili 31 lat od 18 roku życia miałem problemy z wysoką prolaktyną od 30 do 50 ng/ml.Na początku brałem bromergon który zbił mi prolaktynę poniżej normy w 3 tygodnie!Wszystkie wyniki jakie robiłem miałem w normie testosteron ponad 9ng/ml bo na początku miałem problem ze wzwodem potem przez jakiś czas brałem Bromergon i potem przestałem,prolaktyna wysoka została ale problemów żadnych ze wzwodem nie było.Więc o temacie zapomniałem,jakieś 7 miesięcy temu zacząłem mieć coraz gorsze wzwody,brak ochoty na sex,wzwodów nocnych i porannych nie mam w sumie od kilku lat ale nie zwracałem na to uwagi bo podczas kontaktu z dziewczyną problemów żadnych nie było i wzwód się pojawiał bez problemów.Teraz jest na prawdę źle biorę lek Dostinex pół tabletki raz na tydzień prolaktyne mam poniżej normy ale testosteron już mam 4,2 ng/ml.Robiłem też wyniki SHGB,DHEA-S,cholesterolu,progesteronu,gluzkozy,LH,FSH wyszło mi bardzo niskie bo 1,2,kortyzol,PSA,zrobiłem też wyniki przepływu i odpływu nie pamiętam co to dokładnie było.Wszystkie wyniki bardzo dobre lecz ten testosteron jest coraz niższy w przeciągu 8 miesięcy obniżył mi się z 7,5 do 4,2.Zostałem jeszcze wysłany na badanie przysadki bo tam mówi lekarz że może być problem za niecałe 2 tygodnie powinienem mieć wyniki.Co to może być?czy może mi lekarz podać testosteron w zastrzykach żeby podnieść mi go do wysokiej wartości a potem dać leki na odblokowanie żeby mój organizm mógł normalnie go produkować?proszę o pomoc bo już nie wiem co robić lekarz odmówił mi podawanie testosteronu bo powiedział że sobie tym krzywdę zrobię no ale przecież chce robić to pod nadzorem lekarza i przecież nie mogę mieć takiej niskiej wartości testosteronu bo będzie na prawdę ciężko i jeszcze zapomniałem wspomnieć czuję bardzo dużo ochotę na sex ale penis nie chce mi się unieść nie ma wzwodu w ogóle...i zacząłem się masturbować gdzie wzwodu też przy masturbacji nie ma a w końcu pojawia się wytrysk proszę o pomoc bo jestem załamany.....
MĘŻCZYZNA, 31 LAT 2 miesiące temu

Problemy hormonalne kobiet

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy