Zapytaj lekarza

7 3 6 , 0 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mam jakiś powód do niepokoju?

Zażywam tabletki antykoncepcyjne od roku 21 7, w tym miesiącu kupiłam 24 4 z powodu braku tamtych na stanie apteki, pani aptekarka zapewniła mnie ze te mają taki sam skład. Lecz zazylam dziś 3 tabletkę plecabo a okresu nie dostałam mam od 4 dni bóle miesiączkowe ale nie mam krwawienia. Przez cały miesiąc nie pominąłem ani 1 tabletki czynnej. Czy to powód do niepokoju?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy