Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy plaster antykoncepcyjny Evra przyklejony blisko węzłów chłonnych mógł być przyczyną ich ropienia?

Witam Panie Doktorze.Proszę mi powiedzieć czy przyklejony plaster hormonalny antykoncepcyjny evra blisko węzłów chłonnych mógł być przyczyną ich zropnienia?
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Istnieje niewielkie prawdopodobieństwo opisanej sytuacji. W razie wątpliwości proszę udać się do lekarza.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy