Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przyjmowanie odżywek może zmniejszyć płodność?

Mam 17 lat, 12.08.11 będę miał 18 lat. Biorę tabletki kreatynę od roku. Zanim brałem odżywki wytrysk był duży, teraz jest jakby mniejszy. Nie wiem czy to jest chwilowe czy co? Czy od tego, że masturbowałem się przez 2 lata? Nie masturbuję się od 2 tyg. i nie zamierzam już tego robić. Jest taka możliwość, że od brania tabletek odżywek i masturbacji mój organizm zaczął mniej produkować spermy?  Proszę odpowiedzieć.
17 LAT ponad rok temu

Krioprezerwacja płodności

Witam serdecznie! Stosowane przez Ciebie suplementy niewątpliwie mają wpływ na jakość Twojego wytrysku. Zdecydowanie więcej badań przeprowadzonych było na kreatynie niż na hmb. Obserwacje były jednak zawsze te same. Przyjmowanie zbyt dużych dawek kreatyny wpływa nie tylko na zmniejszenia objętości spermy (czasem prowadzi do braku wytrysku), ale też prowadzi do zaburzeń wzwodu. Nadmierna masturbacja nie ma wpływu na ilość nasienia (nie dotyczy częstego samozaspokajania). Może jednak spowodować problemy z utrzymaniem wzwodu podczas zbliżenia z partnerką, co związane jest z przyzwyczajeniem prącia do jednego rodzaju bodźca seksualnego. Pozdrawiam

Lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy