Czy są tabletki zmniejszające libido i czy to rozwiąże problem?

Witam,opiekuję się 93 letnim ojcem.Stan jego zdrowia kwalifikuje się doleczenia szpitalnego-niewydolność nerek,anemia.Nie wyraza zgody na leczenie szpitalne. .Ojciec raz w tygodniu masturbuje się i automatycznie moczy pościel,pieluchomajtki zdejmuje i są czyste.Po tym incydencie oprócz pobrudzonej poscieli i ,jego narządy płciowe są podrapane i pokrwawione.Co można zrobić?Ja zaczynam wpadać w depresję.Czy są tabletki zmniejszające libido i czy to rozwiąze problem?Kto i jak może mi pomóc?
MĘŻCZYZNA, 93 LAT ponad rok temu

Niewydolność nerek w cukrzycy

Cukrzyca to choroba, która atakuje wiele organów, również nerki. Może współwystępować z ich niewydolnością. Sprawdź, co warto wiedzieć o niewydolności nerek w cukrzycy.

Witam!
Ojciec nie jest w zbyt dobrym stanie somatycznym (wynika z informacji zawartej w pytaniu). Leki o które Pani pyta mają "działanie obciążające" i istnieje duże ryzyko pogorszenia wydolności, przy braku gwarancji zmniejszenia libido. Rękoczyny tego typu u ludzi starszych często są nieświadome. Najlepsza byłaby hospitalizacja lub Zakład Opiekuńczo-Leczniczy. W szpitalu bezpieczniej i łatwiej jest dobrać odpowiednie leczenie.
Życzę powodzenia
W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy