Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 3 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy są to skutki uboczne brania tych dwóch leków?

Witam. Drodzy Państwo od 2 dni zażywam w jednym czasie zotral i Spamilan czuje się na dzień dzisiejszy gorzej psychicznie mam okropne napady strachu które wręcz paraliżuje mnie dziwne gorąco z ciarkami przechodzi po całym ciele i do tego dochodzą przeróżne okropne myśli które jeszcze bardziej pobudzają te uczucie, dziwnego scisku w gardle, uczucie chęci wymiotowania ,budzenie się w nocy ze strachem i problem z zasypianiem. Moje Pytanie drodzy Panstwo czy to są efekty uboczne brania obydwu lekow? Czy one miną? Bo puki co stan mi się pogarsza niż żeby szedł w lepszą stronę. Pozdrawiam Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
KOBIETA, 26 LAT około miesiąca temu

Jak należy dbać o układ odpornościowy?

Układ immunologiczny to potężna broń w walce z różnymi chorobami. Czy wiesz, jak o niego zadbać, by cieszyć się zdrowiem przez długi czas? Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat.

Witam, proszę skonsultować się z lekarzem który zalecił leki. W razie jakichkolwiek problemów przy stosowaniu leków należy zgłosić się do lekarza.
Pozdrawiam
Dorota Nowacka

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy