Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leki ziołowe

Witam,

Acodin brany w większych ilościach (np. takich jak opisane przez Panią) , oprócz tego, że powoduje stany euforyczne i halucynacje może także prowadzić do silnego zatrucia. Bromowodorek dekstrometorfan, wchodzący w skład tego leku, wpływa na działanie ośrodkowego układu nerwowego. Zmienia wydzielanie neuroprzekaźników w mózgu (dopaminy i serotoniny), wywołuje nienaturalne stany psychiczne, uzależnia nie tylko psychicznie ale i fizycznie.

Zamiast przyjemnych doznań, Acodin może także wywołać między innymi uczucie niepokoju, silne stany lękowe i ataki paniki, urojenia zagrożenia życia, uczucie wyobcowania, utraty tożsamości.

Pozdrawiam,
Elwira Chruściel

Psycholog kliniczny, terapeutka i mediatorka, absolwentka Uniwerystetu SWPS.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy