Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy te obfite krwawienie jest niepokojące?

Dzień dobry. W tym miesiącu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne Vines. Każdą pigułkę biorę o tej samej godzinie (z regularnością co do minuty) od pierwszego dnia okresu. Dziś jest 16 dzień. Mój niepokój wzbudza bardziej niż zwykle w tym momencie cyklu obfite krwawienie, które trwa już drugi lub trzeci dzień. Co prawda spodziewałam się, że może ono wystąpić, mimo to wolałam się upewnić - czy mam powody do niepokoju? Czy wpływ na skuteczność preparatu mają środki przeciwbólowe, takie jak solpadeine, spożyte w krótkim czasie od Vines? Lub jednorazowy luźny stolec, również pojawiający się bezpośrednio po wzięciu tabletki? Przeczytałam gdzieś bowiem, że czasami krwawienia takie wskazują na wymienione nieprawidłowości. Przepraszam za długość i trywialną być może naturę mojego pytania.
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy