Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy te obrzęki mogą być wynikiem wysokiego cukru we krwi?

Witam, około miesiąc temu zmierzyłam sobie poziom cukru we krwi bo czułam się senna, nie mam zdiagnozowanej cukrzycy, używałam aparatu ojca. Cukier był podwyższony pomimo tego że byłam na czczo. Mierzyłam przez kolejny tydzień regularnie i okazało się że jestem w stanie przed cukrzycowym. Od pół roku męczę się z obrzękami stóp i dłoni, czy mogą być one spowodowane wysokim cukrem we krwi?
KOBIETA, 18 LAT 10 miesięcy temu

Chusta lekarska - opatrywanie genitaliów

Chusta lekarska może zostać użyta do wykonywania opatrunków. Ekspert - lek. Łukasz Dubielecki wyjaśnia, jak opatrzyć genitalia za pomocy trójkątnej chusty.

Dzień dobry



Jak najbardziej obrzęki mogą być skutkiem podwyższonego cukru.

Ponadto opuchnięcia mogą wynikać z niewłaściwej diety oraz zatrzymania wody w organizmie.



W razie dodatkowych pytań lub zainteresowania konsultacją zachęcam do kontaktu:



tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl

Pozdrawiam

Joanna Wasiluk (Dudziec)

Dietetyk



Blogi:

wp fitness

https://joanna-wasiluk.fitness.wp.pl/

Kafeteria.pl

https://joanna-wasiluk.kafeteria.pl/



Instagram:

https://www.instagram.com/joanna_dudziec_wasiluk/?hl=pl

ABC zdrowie

https://ranking.abczdrowie.pl/d/joanna-wasiluk-dudziec-dietetyk-warszawa-31668



Specjalista w zakresie dietetyki.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy