Czy te zioła mogły wejść w interakcję z tym lekiem?

Witam, cierpię na depresje i niedoczynność tarczycy jak również zespół jelita drazliwego. Od trzech dni mam podawane wenlafaksyne. Pierwsza tabletka 75mg później 37 ze względu na silne efekty uboczne. Jednak dzisiaj zauważyłam że szczypie mnie gardło i mam zmiany (zgrubienia) na języku. Czy to jest normalne przy tych lekach? Ponadto rano biorę lthyroxin i pije mieszanke zioł(inulina z cykorii,młody jeczmien bio, babka jajowata luski, len nasiona, babka plesznik nasiona, Wit C, sól himalajska, morwa biała extrakt) z sokiem z cytryny oraz kawę z odrobiną soku imbirowego, cynamonem, kurkuma i szczypta pieprzu cayenne. Wcześniej te zioła i kawa nie miały na mnie innego wplywu. Czy spożywane zioła mogły wejść w interakcje z wenlafaksyne? Dziękuję
KOBIETA, 23 LAT 7 miesięcy temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Mgr Ewa Wójcik Psycholog
46 poziom zaufania

Dzień dobry, prawdopodobnie nie.

Czy nie lepiej zanieść kał do Instytutu medycyny Tropikalnej (badz wysłac pocztą )celem poszukania pasożytów? Jeśli nic Pani nie wyjdzie to można zrobić badanie w kierunku refluksu, badz nietolerancji pokarmowych, badź insulinooporności. Kazda z wyzej wymienionych wpływa na jelita i w efekcie na tarczycę.

Jest jescze test wodorowo metanowy i pokazuje co tam sie dzieje z tymi jelitkami.

Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy