Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy to mogą być objawy wywołane przez tabletki antykoncepcyjne?

Witam mam do państwa pytanie uprawiałam seks z chłopakiem bez zabezpieczenia i 5 dni później zaczęło mi się robić niedobrze rano i wieczorem i lekko pobolewały mnie piersi czy tak szybko mogą pojawić się pierwsze objawy ciąży zaznaczę ze przed tym stosunkiem zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne i był to 5 albo 4 dzień ich brania . Czy te objawy mogą być wywołane przez tabletki koncepcyjne i dodam jeszcze ze całymi dniami boli mnie strasznie głowa
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Żelazo w ciąży

Czym może grozić niedobór żelaza, dlaczego ważne jest jego spożywanie, i jakie produkty obfitują w ten pierwiastek? Na te pytania odpowiedzi udziela dietetyk, mgr Marta Michalak-Tomasik.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy