Zapytaj lekarza

1 , 0 3 4 , 4 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czym spowodowany jest zawyżony wynik GGTP?

Mam ggtp ponad 140 czy może to być spowodowane zażywaniem leku Rifampicyna TZF 300 mg ? Zażywałem go przez 6 tygodni po operacji . Skończyłem 2 tygodnie temu. Lekarz mi mówi że nadużywam alkoholu a tak nie jest bo przy mojej chorobie musiałbym być idiotą. Ale czy po tym leku jest możliwe żeby aż tak dużo przekroczyło normę? Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
MĘŻCZYZNA, 35 LAT ponad rok temu

Badania krwi - erytrocyty

Erytrocyty to krwinki czerwone i są podstawowym składnik morfologiczny krwi. Pełnią ważną rolę w wymianie gazowej niezbędnej w naszym życiu. Ich ilość zależy od wieku i wielu innych czynników. Dowiedz się czy twoje wyniki są prawidłowe.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Sadze ze jest możliwe lecz nalezy oznaczyć ponownie i zobaczyć czy maleje czy rośnie jaka jest zmiana jeżeli nadal podwyższone wtedy diagnostyka

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy