Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego boli mnie głowa podaniu botuliny?

Dzień dobry, 4 dni temu miałam podaną toksynę botulinową, dwa punkty pomiędzy brwiami (lwia zmarszczka), dwa punkty powyżej okolice boczne czoła, oraz dwa punkty tuż pod linią włosów prawie na granicy. To był mój trzeci zabieg w odstępach ok 8 Msc. Nigdy nic poważnego się nie działo oprócz ciężkiego czoła przez dwa dni. Do teraz. Pół godziny po zabiegu zrobiło mi się niedobrze. Wieczorem po ok. 4 h zaczęłam mieć dreszcze i 37.6 stanu podgorączkowego. Na drugi dzien objawy grypopodibne i okrutny ból migrenowy. Trwało to 3 dni. Aktualnie jest 4 doba po zabiegu, czuję się jak po dobrych lekach uspokajających, nie mogę się skoncentrować. Kręci mi się w głowie. Dopóki nie udałam się na zabieg, biegałam ok 7 km dziennie. Aktualnie nie mogę iść szybko bo kręci ni się w głowie. Oczywiście konsultowałam się z lekarzem 2 razy i za każdym razem otrzynuwalsm informacje, że to nic takiego, że minie. Tylko lekarz nie poinformował mnie, że objawy niepożądane to obrzęk, lekki ból głowy do dwóch dni. Jestem na wyjeździe i naprawdę bardzo ubolewam. Bardzo proszę o informację jak długo tak dziwny sram może się utrzymywać i czy i tensywmy wysiłek pomoże mi w powrocie do formy.
KOBIETA, 40 LAT 10 miesięcy temu

Specyfika zabiegów estetycznych

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy