Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 3 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam guzek po kwasie hialuronowym?

Dzień dobry 3 tyg temu kosmetyczka wstrzyknęła mi kaniula kwas hialuronowy w okolice bruzd nosowo wargowych po tyg z jednej strony wyszedł twardy guzek byłam u kosmetyczki przebijała mi go igła bo myślała ze to ropień ale niestety ropnia nie było na drugi dzień guzek wyszedł z drugiej strony doszła spora opuchlizna jestem załamana jestem na antybiotyku boje się ze tak zostanie proszę o pomoc gdzie mam szukać pomocy proszę bardzo o odpowiedz na adres MEiL.
KOBIETA, 41 LAT 2 tygodnie temu

Specyfika zabiegów estetycznych

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Proponuję na przyszłość nie robić zabiegów medycyny estetycznej u osób do tego nie uprawnionych. Teraz musi Pani poszukać lekarza, który leczy powikłania po kosmetyczkach.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy