Dlaczego po melisie boli mnie brzuch?

Witam pilam zawsze melise od czasu do czasu. W zwiazku z nerwowym okresem zaczelam pic dwa razy dziennie. Niestety po tygodniu takiego picia zaczal bolec mnie brzuch. Teraz znow pije raz na kilka dni a po wypiciu melisy zaczyna mnie bolec brzuch. Dlaczego? Co moge zrobic aby pic melise a zeby brzuch mnie nie bolal? Karmie piersia wiec wszelkie tabletki uspokakajace odpadaja. Prosze i odpowiedź i pomoc. Pozdrawiam
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Zatrucie grzybami - możliwość zatrucia

Najlepiej nauczyć się zasad treningu autogennego i zacząć go stosować to usakaja lepiej niż melissa.
Pozdrawiam

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy