Dwutygodniowe krwawienie podczas zażywania tabletek antykoncepcyjnych

Witam, biorę tabletki Daylette od ok. 2 lat. Przy 11 tabletce z blistra dostałam krwawienie i trwa do dziś, a dziś dopiero będę brała 19 tabletkę. Jak mam dalej brać tabletki? Czy mogę zacząć nowe opakowanie pomijając tabletki placebo z tego opakowania, czy muszę wybrać wszystkie tabletki i dopiero nowe opakowanie? Proszę o pomoc, bo to krwawienie trwa już prawie 2 tygodnie.

KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Lek. Magdalena Pikul
82 poziom zaufania

Witam,! Warto by było w takiej sytuacji udać się do ginekologa i wyjaśnić co jest przyczyną tak długo trwającego krwawienia w trakcie stosowania hormonalnej antykoncepcji. Bo raczej stosowanie dalej tabletek z tego samego blistra czy też rozpoczęcie nowego niewiele zmieni, raczej nie zahamuje krwawienia. Proszę jednak skonsultować się ze swoim ginekologiem w tej sprawie. Pozdrawiam!

W trakcie specjalizacji z pediatrii w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 w Rzeszowie, interesuje się pediatrią i neonatologią.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy