Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak długo występują skutki uboczne po zmianie leku uspokajającego?

Przez ok 3 miesiące zażywalam Trittico Cr 75 mg. Pojawiły się niedawno u mnie skutki uboczne takie jak kołatanie serca i zawroty głowy. Lekarz zalecił zmniejszenie dawki do 50 mg. Po kilku dniach nie odczułam poprawy, więc zmniejszyłam dawke do 25 mg. Pojawiła się bezsenność, lęki i piszczenie w głowie. Czy po zmianie leku na sedam długo może sie utrzymywać jeszcze kołatanie serca i wspomniane piszczenie?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Antybiotyk

W dzisiejszych czasach antybiotyki co raz częściej stają się lekami doraźnymi, tracąc przez to swe pierwotne zastosowanie. My zaś uodporniamy się na nie, a dzieci tracą swą odporność. Kiedy więc stosować antybiotykoterapię? Na to pytanie odpowiada prof. Adama Jankowskiego.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy