Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak leczyć suchość ust po kuracji Izotekiem?

Witam. Mam nadzieje, że znajde moze tutaj pomoc.Mam 20 lat, okolo 1,5 roku skonczyłem kuracje izotekiem, po którym została mi tragiczna suchość ust. Przez pierwsze kilka miesięcy myślałem, że to przejdzie wiec nie zwracałem na to uwagi, lecz po jakimś czasie zaczęło doprowadzać mnie to do szału. Przez ostatni rok smaruje usta różnymi pomadkami, maściami z wit.a, dosłownie wszystkim. Stosowałem też doustnie wszelkie witaminy, byłem u lekarza który przepisał mi jakieś leki za kolosalne kwoty które również nic nie dały. Po wyjściu na powietrze po około 5 min zaczyna się "marszczenie ust" oraz pojawia się "biały osad wysuszenia", a dalej to już jest katastrofa. Lekarze nie mają pojęcia co mi przepisać, każdy tylko wkoło mówi o pomadkach które nic nie dają. Gdy wychodzę w szaliku i zakrywam nim usta to po kilku minutach usta z zewnątrz stają się błyszczące, "mokre" oraz śliskie. Te usta przeszkadzają mi w normalnym funkcjonowaniu. Proszę o wszystkie rady, pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Czym charakteryzuje się trądzik różowaty?

Trądzik to nie tylko krostki, które pojawiają się podczas okresu dojrzewania. Może on przybierać również inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się, czym charakteryzuje się trądzik różowaty.

Proszę spróbowac zrobić sobie najpierw cukrowy peeling ust aby złuszczyc martwy naskórek z masci polecam dernilan bez recepty okolo 10zl przyspiesza regeneracje i namnazanie naskórka, a do smarowania bioderma lub cicaplast avene i należy smarować kilka- kilkanascie razy dziennie tymi preparatami,

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy