Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak mogę wpłynąć na poprawę cery?

Dzień dobry, od dwóch miesięcy biorę izotek. Na początku było ok, po miesiącu nastąpił wielki wysyp, który utrzymuje się do tej pory - jestem cała w czerwonych kropkach. Zaczyna mnie to martwić. Dermatolog zwiększyła mi dawkę, ale to nadal nic nie daje. Wyglądam okropnie. Czy brak poprawy oznacza, że izotek nie działa? Jak mogę wpłynąć na poprawę cery? Jak powinna wyglądać moja dieta? Czy to możliwe, że mogę mieć na coś uczulenie i trądzik jest tego efektem? Pozdrawiam, Magda
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Trądzik - podstawowe informacje

Dzień dobry,

Nie napisała Pani ile minęło czasu od zwiększenia dawki przez lekarza- może jeszcze należy odczekać? Gdyby w dalszym ciągu nie było poprawy, proszę się zgłosić do lekarza prowadzącego terapię.

Pozdrawiam serdecznie.

0

Skóra się oczyszcza, to normalna reakcja skóry. Prosze również skórę nawilzać aby nie była podrażniona i przesuszona.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy