Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 4 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak wybielić zęby po noszeniu aparatu?

mam pytanie , zżółkły mi zęby w aparacie ortodontycznym( 5mc noszenia), pomimo idealnej higieny,są zżółkłe a myję je po każdym posiłku. Dzisiaj szorowałam je już 4 razy i płukałam płynem listerine advanced white. To wszystko na nic, są żółte, brzydkie i nie wiem co robić.... pomocy dodam,że piskowane były 1,5mc temu ale na krótko to się zdało
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na afty

Witam,

Wybielanie w trakcie trwania leczenia ortodontycznego jest możliwe, aczkolwiek kłopotliwe. Po piaskowaniu proszę wyeliminować płyny takie jak kawa i herbata oraz jeżeli Pani pali to zaprzestać palenia. Podane czynniki mogą być przyczyną tak szybkiego przebarwienia się zębów po piaskowaniu w trakcie noszenia aparatu. Pozdrawiam, lek. dent. Tomasz Herczakowski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy