Zapytaj lekarza

7 3 2 , 8 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jaka może być przyczyna tych duszności i kaszlu?

Witam Od 2 tygodni cierpiałem na zaparcia. Tydzien temu zastosowałem środek przeczyszczający płyn ENEMA zużyty w 3/4. Wyproznianie sie polepszyło . Wprowadziłem dietę blonnikową. Natomiast w nocy po zastosowaniu tego leku strasznie zle sie czulem . Wymioty , i duszonosci ktore pozostały do dzis razem z suchym kaszlem . Strasznie przelewa sie w brzuchu , czesto odbija , zgaga . Naczytałem sie ze moze to byc refluks . Dziwi mnie to że takie efekty sa po zastosowaniu tego plynu , gdzie jest na ogół bezpiecznym środkiem . W poniedzialek ide do laryngologa. Ktos cos podpowie , jaka moze byc przyczyna tych duszności , kaszlu?
MĘŻCZYZNA, 22 LAT 2 miesiące temu

Jak wygląda balonikowanie zatok?

Balonikowanie zatok to jeden ze sposobów leczenia uciążliwego, ciągle nawracającego zapalenia zatok. Obejrzyj filmik i dowiedz się, jak wygląda ten zabieg.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy