Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakie są skutki uboczne stosowania Pimafucinu?

Witam czy po zastosowaniu globulek dopochwowych Pimafucin mogą wystąpić skutki uboczne w postaci zmęczenia, osłabienia,ból głowy? Po zażyciu pierwszej globulki ,dziś rano mam takie objawy.
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Leki, których nie powinno się zażywać przed operacją plastyczną

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Nie sadze aby wymienione objawy były efektem niepożądanym powyższego leku

0

Raczej nie po 1 globulce.. może w przebiegu infekcji, zmęczenia

Do pełnej konsultacji z wynikami badań. Pozdrawiam

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy