Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Katar u dziecka dzień po szczepieniu przeciw pneumokokom

zaszczepiłam syna w czwartek na penumokoki a on w piątek dostał katar Czy to możliwe że to po szczepionce? W listopadzie konczy 4 lata i szczepiony był 1 dawką Z góry dziękuje za odpowiedź
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Zasady szczepień - co musisz wiedzieć?

Choć szczepienia są bardzo ważne dla zdrowia, to igła i strzykawka wywołują krzyk oraz płacz u każdego małego dziecka. Nie powinno to zniechęcać do poddawania szczepieniu swoich pociech. Każdy rodzic powinien dostosować się do podstawowych zasad przeprowadzenia szczepienia, które zostały zaprezentowane w materiale filmowym.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane objawy mogą być działaniem niepożądanym szczepionki. Nie można wykluczyć infekcyjnego podłoża kataru. Wskazana jest wizyta u lekarza.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy