Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Konsekwencje robienia przerwy miesięcznej przy tabletkach antykoncepcyjnych

Witam, od roku biorę tabletki antykoncepcyjne Atywia lecz musiałam zrobić miesięczną przerwę gdyż skończyły mi się tabletki a nie miałam jak umówić się na wizytę żeby dostać receptę,dziś byłam i ginekologa i przepisał mi Dionelle, chcialam dowiedzieć się czy są jakieś konsekwencje robienia przerwy miesięcznej i kiedy zaczną działać aby móc nie używać dodatkowych zabezpieczeń jeżeli wezmę tak jak należy w pierwszym dniu miesiączki?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Nie poniesie Pani żadnych konsekwencji w związku z wykonaniem przerwy - tym nie powinna się Pani zatem niepokoić. Jeśli pierwszą tabletkę przyjmie Pani pierwszego dnia miesiączki, będzie Pani zabezpieczona już od pierwszej tabletki.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy