Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krążki antykoncepcyjne a ból podbrzusza

Witam, używam krążki antykoncepcyjne, miesiączki miałam regularne. W tym miesiącu czułam przez około 3 tygodnie ból podbrzusza - ciągły, narastający przy wysiłku. Kilka dni przed wyjęciem krążka odczuwałam pieczenie wew. cz. pochwy. Dodatkowo po wyciągnięciu krążka dostałam (1 raz) 2 dni wcześniej okres. Trwa już 4 dzień i jest bardzo intensywny od samego początku. ból podbrzusza utrzymuje się ale jest mniej intensywny - od miesiąca mam również podwyższoną temperaturę (37,5)
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane dolegliwości mogą wskazywać na infekcję dróg rodnych. Nie można wykluczyć innego podłoża występujących objawów. Proszę udać się na wizytę do specjalisty ginekologa, który po ustaleniu przyczyny dolegliwości wdroży odpowiednie leczenie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy