Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienia z odstawienia przy tabletkach hormonalnych

Witam.Mam pytanie odnośnie krwawienia z odstawienia.Stosuję tabletki anty po raz pierwszy w czasie 7 dniowej przerwy w 3 dniu dostałam krwawienia z odtawienia 1dzien-brazowe plamienia,2-krwawienie z takimi"skrzepami krwi" 3-to samo co w 2 dniu , krwawienie zakonczylo sie dnia 3 wieczorem. Czy te bordowo-brazowe skrzepy sa normalne ? Czy długoś tego krwawienia jest prawidłowa, przed stosowaniem tabletek mój okres trwał 6-7 dni a tu raptem 2 dni krwawienie i 1 dzien plamienia(1 podpaska na dzien)?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy