Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Delikatne, brązowe plamienia podczas przerwy odstawiennej

Jestem w piatym dniu przerwy podczas brania tabletek anty. Biore je od 8 miesiecy naraya. W nocy 'dostalam' krwawienia.. niby.... w nocy 3 krople na wkladce. Przez caly dzien podpaska czysta praktycznie. Widoczna byla brazowa plama. Mam delikatne plamienia brazowe. Co to oznacza? Mam sie martwic?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Nie ma powodu do niepokoju, jest to najpewniej tzw. krwawienie z odstawienia.

Z wyrazami Szacunku
lek. Aleksander Ropielewski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy