Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie od ponad tygodnia po pominięciu pigułki w trzecim tygodniu

Witam, Biorę tabletki antykoncepcyjne Midiana. Ostatnio zapomniałam pigułki w trzecim tygodniu, minęło więcej niż 12 h. Zgodnie z informacją na ulotce zaczęłam następne opakowanie bez 7-dmio dniowej przerwy. W ulotce jest napisane, że w tej sytuacji może wystąpić niewielkie plamienie lub krwawienie podobne do miesiączki. U mnie wystąpiło krwawienie podobne do miesiączki jednak trwa już ponad tydzień i zastanawiam się czy to normalne, czy powinnam się zgłosić się do lekarza? pozdrawiam
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Przyszła matka z papierosem

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy