Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie po pominięciu i zażyciu dwóch tabletek antykoncepcyjnych na raz

Witam, W trzecim tygodniu brania tabletek (Dionelle) zapomniałam wziąć tabletki. Zgodnie z tym co napisali w ulotce, tabletkę przyjęłam po 24h z następną w kolejce, czyli łącznie dwie tabletki. Jednakże w dniu przyjęcia dwóch tabletek wystąpiło krwawienie. Czy mam zaprzestać brania tabletek czy kontynuować przyjmowanie do zakończenia opakowania i zrobić 7 dniową przerwę?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Proszę kontynuowaćprzyjmowanie tabletek. Proszępamiętać że nie jest Pani zabezpieczona antykoncepcyjnie do końca opakowania- proszę stosować dodatkowe metody.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy